Quantu hè un schermu LED full-color per un metru quadru

1. Per determinà s'ellu u vostru schermu LED full-color hè utilizatu in casa o fora.S'ellu hè in casa, hè a schermu LED di culore di l'internu, è a schermu LED di culore di l'esterno.Ci sò assai diffirenzii in i prezzi di sti dui spazii di stallazione, perchè hè necessariu di cunsiderà a prutezzione di l'acqua è di u sole in l'esterno, è esigenu una luminosità più alta in l'esterno.

2. Determinate u spaziu di u puntu, vale à dì, 1.25, P1.8, P2, P3, P4 ... Se vulete avè una risuluzione più alta è un effettu di visualizazione megliu, pudete aduprà un mudellu cù una distanza chjuca, ma u prezzu serà relativamente relativamente. più altu.Dunque, questu hè bisognu di una scelta cumpleta basata nantu à l'usu reale di tutti è u budget di fondi.

Chì sò i fatturi chì affettanu u prezzu di u screnu LED full-color?

1. Chip Lighting hè u fattore influenza principali.Attualmente, ci sò chips domestici è chips impurtati nantu à u mercatu.Siccomu i fornituri di chips impurtati anu sempre maestru di tecnulugia di core più avanzata, i so prezzi sò stati alti.Dunque, i chips impurtati ùn sò micca boni per i chips domestici.Ancu s'è i patatine fritte domestiche sò più prezzu, a qualità è a prestazione anu da esse pruvata per un bellu pezzu in u mercatu.

2. I specificazioni di schermu LED full-color, u più chjucu u puntu di distanza di u pruduttu generale, u prezzu più altu.Per esempiu, u prezzu di P2 hè assai più altu ch'è P3.

3. Scenariu Applicazioni, s'ellu hè u listessu mudellu, usu fora hè assai più caru chè usu internu, perchè s'ellu hè usatu in casa, esigenze tecnicu cum'è waterproof, prutezzione di u sole, è umidità -proof bisognu à esse fattu.

4. A più grande l'area di visualizazione di u screnu LED di culore pienu, u prezzu più altu.

5. U prezzu di l'accessori ausiliari di schermu LED full-color, cum'è l'alimentazione, l'armadiu è l'altri accessori fatti di schermi LED full-color, sò affettati da u prezzu.Per esempiu, l'armadiu LED d'aluminiu die-cast mediu hè più durable ch'è un armariu di metallo, ma u prezzu hè più altu.


Postu tempu: Apr-01-2023
Chat in ligna WhatsApp!