Quantu hè u schermu LED full-color per metru quadru

Prima di tuttu, duvemu chjarificà u nostru scopu specificu è cumu sceglie un schermu LED di culore pienu:

1. Determina s'ellu u vostru schermu LED full-color hè usatu in casa o fora.S'ellu hè internu, hè un schermu LED di culore di l'internu, è un schermu LED di culore esterno.Ci hè una grande diferenza in u prezzu di sti dui spazii di stallazione, perchè l'impermeable, u sunscreen è altri aspetti anu da esse cunsideratu in l'esterno, è una luminosità più alta hè necessaria in l'esterno.

2. Determinate u spaziu di u puntu, vale à dì 1.25, P1.8, P2, P3, P4... Se vulete avè una risuluzione più alta è un effettu di visualizazione megliu, pudete aduprà u stilu cù un spaziu più chjucu, ma u prezzu serà relativamente più altu.Dunque, avemu bisognu di fà una selezzione cumpleta basatu annantu à u vostru usu propiu è u budget di capitale.

Chì sò i fatturi chì affettanu u prezzu di u screnu LED full-color?

1. Chip luminosu hè u fattore influenza principali.Attualmente, ci sò chips domestici è chips impurtati nantu à u mercatu.Siccomu i fornituri di chips impurtati anu sempre maestru di tecnulugia di core più avanzata, i so prezzi sò stati alti.Per quessa, ùn hè micca bonu chì i chips impurtati sò più caru cà i chips domestici.Ancu s'è i patatine fritte domestiche sò boni, a so qualità è a so prestazione seranu pruvati da u mercatu per un bellu pezzu.

2. Per e specificazioni di u screnu LED full-color, u più chjucu u puntu di distanza di i prudutti generali, u più altu serà u prezzu.Per esempiu, u prezzu di P2 hè assai più altu ch'è quellu di P3.

3. Scenariu di l'applicazione: s'ellu hè u listessu mudellu, l'usu all'apertu hè assai più caru di l'usu internu, perchè s'ellu hè usatu in casa, i requisiti tecnichi cum'è l'impermeable, u sunscreen è a prova di umidità deve esse fattu.


Tempu di post: 21-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!