Comu sceglie u mudellu di display LED

L'scelta di display LED ùn deve micca solu cunsiderà l'ambiente, all'apertu o internu, u livellu impermeabile hè diversu, ma ancu un puntu impurtante hè a dimensione di u produttu, chì affettarà direttamente u layout è l'usu normale, allora scegliemu How to determine the taglia è mudellu di l'equipaggiu durante a compra?Fighjemu un ochju à u metudu specificu:

A distanza trà a pusizione di osservazione è a visualizazione installata hè a distanza visuale.Sta distanza hè assai impurtante.Determina direttamente u mudellu di a visualizazione chì sceglite.In generale, u mudellu di display full-color indoor hè divisu in p1.9, P2, P2.5, P3, p4, etc., i mudelli di display full-color outdoor sò spartuti in P4, P5, P6, P8, p10, etc. , Quessi sò cunvinziunali, cum'è schermu pixel, schermu bar, schermu in forma speciale è altri specificazioni è mudelli ùn sò micca Stessi, parlu solu di quelli cunvinziunali.U numeru daretu à P hè a distanza trà e perle di lampade, in millimetri.In generale, u picculu valore di a nostra distanza visuale hè equivalente à a dimensione di u numeru daretu à P. Questu hè, a distanza di P10 hè "10 metri.Stu metudu hè solu una stima approssimativa!

  Ci hè ancu un metudu più scientificu è specificu, chì hè di utilizà a densità di perle di lampada per quadru.Per esempiu, se a densità di punti di P10 hè 10000 punti / quadru, a distanza hè uguali à 1400 divisu da (a radica quadrata di a densità di punti).Per esempiu, P10 hè 1400/10000 radica quadrata = 1400/100 = 14 metri, vale à dì, a distanza per osservà a visualizazione P10 hè di 14 metri!

  I dui metudi di sopra determinanu direttamente e specificazioni di u display LED selezziunatu, vale à dì, i clienti devenu attentu à dui punti quandu compranu:

  1. L'ambiente induve si trova u screnu di visualizazione.

  2. A distanza trà a pusizione di osservazione è a pusizione di visualizazione.Solu per capiscenu questi pudete sceglie un schermu di visualizazione chì currisponde à u vostru ambiente è ottene risultati satisfacenti.

U sopra hà introduttu chjaramente u metudu di determinà u mudellu quandu compra un display LED.Dipende principalmente da l'ambiente di u dispusitivu è a distanza da a pusizione di osservazione à a visualizazione.In più di l'acquistu di stu dispusitivu, in più di u mudellu, avemu dinù bisognu di cunsiderà u tipu, effettu waterproof è altri aspetti, cusì à sceglie un pruduttu satisfactori.

 


Tempu di posta: 26-Jan-2021
Chat in ligna WhatsApp!