Cumu trattà cù a feroce cumpetizione in u mercatu di display elettronicu LED

Attualmente, l'imprese elettroniche di Shenzhen LED sò spuntate cum'è funghi dopu à una pioggia di primavera, principarmenti cù vantaghji di risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, ancu finu à l'inundazioni.Inoltre, a cumpetizione in u mercatu di display LED in Shenzhen s'hè intensificata, è a maiò parte di a parte di u mercatu di u produttu mid-high-end hè occupata da cumpagnie straniere.In fronte à una feroce cumpetizione di u mercatu, i pruduttori di display LED di Shenzhen ponu cunsiderà affruntà sfide da i sette aspetti seguenti:

1. i schermi LED di u mo paese deve sviluppà in a direzzione di l'intelligenza di u produttu, a digitalizazione, l'automatizazione cumpleta, u risparmiu d'energia è a prutezzione di l'ambiente verde.

2. Rafforza i sforzi di a prumuzione di u produttu, è rinfurzà l'esposizione è i media di mostra è u travagliu di prumuzione.

3. Prestate attenzione à a strategia di marca è a strategia di boutique.Sobriamente capisce a pusizione di a cumpagnia in tutta a catena industriale, cuncentrate e risorse, è fate i vostri prudutti più vantaghji.

4. Per i prudutti cù diverse strategie di cummercializazione, sò aduttati diversi metudi di marketing è strategie.

5. Cunniscenza suffirenzia è capiscitura di u mercatu di destinazione di u pruduttu.Perchè u mercatu di destinazione ùn hè micca chjaru, portarà à cunfusione in a pianificazione di a produzzione di a cumpagnia, a perdita di a direzzione di R & D, è a difficultà à ottene spaziu di sviluppu abbastanza.

6. Chjarificà l'ugettivi di l'affari raggiunibili.Cumminendu e strategie di sviluppu à cortu è longu andà di a cumpagnia, stabilisce i scopi di l'affari reali rispettivamente.

7. A ricerca è u sviluppu di novi tecnulugii di produttu è cresce a cuscenza di a prutezzione di a pruprietà intellettuale anu fattu sfondate in a ricerca è u sviluppu.Per l'imprese di trasfurmazioni, ci hè ancu assai spaziu per u sviluppu in quantu à a tecnulugia di produzzione, u disignu di u produttu, l'invenzioni pratiche patentate, u risparmiu d'energia è u disignu di prutezzione di l'ambiente, a realizazione di l'ingegneria è altre implementazioni di software è hardware di supportu cumpletu.

Attualmente, u mo paese ùn serà micca solu un grande paese in a produzzione di display LED elettronichi, ma ancu un paese forte in a produzzione di display LED.Aumentà l'investimentu in tecnulugia patentata, innuvazione di produttu è innuvazione di prucessu hè a chjave per migliurà a qualità di i nostri display LED.Sensibilizà a prutezzione di brevetti.


Tempu di Post: 17-May-2021
Chat in ligna WhatsApp!