i vantaghji di i luci di u polu altu?

L'attinzioni di stu pruduttu di lampada di u polu altu hè assai altu, è pudemu vede di solitu in parechje cità.Allora, chì sò i vantaghji di lumi high-pole ?Fighjemu un'occhiata à l'intruduzioni dettagliate datu da i pruduttori di lumi high-pole.Fighjemu un ochju à i dettagli sottu.

Lampade high pole appartene à un tipu di lampada trà i lampi di strada.U mutivu per quessa ch'ella hè chjamata lampadina altu hè chì a so altezza hè di solitu sopra à 15 metri, chì hè assai più altu ch'è l'altri lampi di strada cunvinziunali, da quì u nome.Hè adupratu in i lochi induve l'illuminazione à grande scala hè necessaria, cum'è l'aeroporti, i porti è i docks.

A scala di luce di u lampu altu polu pò ghjunghje sin'à 10 000 metri quatratu.A fonte di luce generalmente adopta lampade di sodiu, lampada di alogenuri d'oru, lampadina LED, a quantità hè trà 3-20, è a lampadina di u polu elevatu-tipu d'elevazione hè dotata di metudi di cuntrollu di elevazione manuale è elettricu, in modu chì u pannellu di lampada pò esse in modu sicuru. è abbassatu in modu affidabile à 2,5 metri da a terra, Per facilità l'operazioni di mantenimentu.

1. Illuminazione dritta uniforme;

2. L'orizzonte pò esse allargatu à a più grande scala;

3. Hè facilitu di situà in u campu di vista;

4. Illuminazione ripetitiva ridutta;

5. Glare ridutta.


Tempu di Postu: Aug-29-2022
Chat in ligna WhatsApp!