U metudu basu di mantenimentu è rinfurzamentu di pannelli LED esterni

Perchè a forza di l'azzaru hè più altu ch'è l'altri materiali di l'ingegneria cumuni, a struttura di supportu principale di pannelli LED esterni hè di solitu fatta di materiali azzaru.In l'ambienti di l'aria aperta, i materiali di l'azzaru sò facilmente ossidati è causanu currusioni per fatturi cum'è a temperatura, l'umidità è e sustanzi dannusu.A corrosione severa pò riduce assai a capacità di resistenza à a carica di i cumpunenti in acciaio.Dunque, avemu bisognu di Mantenimentu è rinfurzamentu di pannelli LED esterni.I seguenti Terence Electronics presentanu brevemente i metudi di mantenimentu è rinfurzamentu di pannelli LED esterni.

1. Metudu di espansione di a fundazione: aumenta l'area di u fondu di fondu di i pannelli LED all'apertu mettendu recinzioni di cimentu o recinti di cimentu armatu, è cambia l'insediamentu di fundazione irregolare causatu da a piccula superficie di basa di i cartelloni è a capacità portante insufficiente.

   2. Pit-type underpinning mètudu: direttamente pour béton dopu à scavà una fossa sottu u fundamentu underpinned.

  3. Pile underpinning mètudu: U metudu di usu vari tippi di pile, cum'è culonni di prissioni statica, pile guidati, è cast-in-locu pile à esse usatu pi rinforza fundamentu à a parti suttana o nant'à i dui lati di a fundazione billboard.

  4. Grouting underpinning mètudu: Inject grout chimica uniformly in u fundamentu, è cimenta è solidify u tarra urigginariu sciolti o cracks à traversu sti grouts, accussì comu a migliurà a capacità portanti di u fundamentu, waterproof è impermeable.

   A currezzione hè di utilizà i mezi artificiali per inclinà inversamente a fundazione inclinata per ottene u scopu di currezzione di l'inclinazione di u cartellone LED all'aperto.I metudi cumunimenti usati per rettificà a fundazione di cartelloni esterni sò i seguenti:

   1. Metudu di currezzione di sbarcu d'urgenza: Pigliate e misure per prevene a subsidenza da una parte di a fundazione di u cartellone LED all'apertu cù più subsidenza, è pigliate misure di sbarcu d'urgenza da l'altra parte.I metudi di sbarcu furzatu includenu: loading steel lingotti o petre, custruendu travi cantilever, scavà fora u tarrenu, è rectifying deviazioni da iniezione acqua.

  2. Metudu di currezzione d'elevazione: In u locu induve a fundazione di u billboard inclinatu hà una grande subsidence, aghjustate a quantità di elevazione di ogni parte di u billboard per fà a rotazione longu un certu puntu o una certa linea recta per ottene u puu scopu di restaurà a pusizione originale.


Tempu di Postu: Apr-25-2021
Chat in ligna WhatsApp!