Display LED trasparente

Nta l'ultimi anni, l'industria di i display LED hà sviluppatu rapidamente.In più di aiutà l'imprese à affissà publicità, i display LED anu rinfurzatu u valore di a marca corporativa è hà purtatu più clienti potenziali.Hà cuntribuitu ancu assai à aiutà parechje cità à custruisce edifici di riferimentu.Ci vole à dì chì in l'ultimi dui anni, a serie di LED display-trasparenti LED dumina in parechji campi d'applicazioni, è hè diventata una celebrità Internet in parechji campi, pocu à pocu esse ricunnisciutu da u mercatu.

U display LED trasparente hè un avanzu innovativu nantu à a basa di u display LED, dendu a visualizazione funzioni più culurite.L'editore di Guangcai Zhixin analizza a svolta di u screnu LED trasparente da parechji aspetti:

1. A trasparenza di u screnu LED trasparente hè altu cum'è 90% o più.Hè stallatu in casa senza cambià l'aspettu originale di u bastimentu.U screnu presenta un sensu tridimensionale di u spaziu, è e cose è a pantalla di visualizazione sò cumpletamente integrati.Ci hè un sensu immediatu di "persone in u screnu, screnu in u populu".

2. U rapportu di cuntrastu di u schermu trasparente LED pò ghjunghje à 1500: 1, u culore hè luminoso, è l'effettu di l'imaghjini hè più realisticu cà i schermi di visualizazione ordinariu.

3. Siccomu a schermu LED trasparente hè una visualizazione di grande spaziu, adopra un disignu modulare è l'assemblea DIY di schermi giganti, chì ponu realizà una visualizazione multi-angulu di 160 gradi, chì hè bonu per ogni maraviglia stampa in u paese.Hè difficiule per i schermi di visualizazione ordinariu per fà questu.

4. A sicurità prima è dopu a stallazione trasparente di u LED hè garantitu.Se a schermu di visualizazione ordinariu hè alzata cù un grande schermu LED, u fondu di u schermu hè assai inseguru, è hè faciule per cascà è ferite e persone è danni.In ogni casu, u materiale di u corpu di u screnu di u screnu LED trasparente hè statu aghjurnatu, è tuttu u corpu di u screnu hè più liggeru è diluente, è a serratura di corda utilizata per l'elevazione hè fatta di bonu materiale, chì pò purtà più pesu.

5. U display led trasparenti hà una larga gamma di appiicazioni, cum'è i muri di cortina di edifiziu di riferimentu, centri commerciali, vetri di vetru, mostre, tappe, stazioni TV è cusì.U schermu LED trasparente hè unu di i prudutti di visualizazione, ancu s'è u prezzu face un picculu numeru di utilizatori pruibitivu.Ma ùn hà micca impeditu a maiò parte di l'utilizatori à cumprà.I schermi trasparenti LED sò suddivisi in parechji campi secondu i prudutti, tecnulugia, cumpunenti, display, esigenze di dimensione è scenarii d'applicazione, chì anu veramente aiutatu assai cumpagnie in crescita è mature per rinfurzà a so immagine di marca è attruverà più clienti potenziali.


Tempu di Postu: 07-Jan-2021
Chat in ligna WhatsApp!